صفحه اصلی
نقشه سایت
ورود اعضاء
العربیه
English
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفی
تاریخچه
مدیر و همکاران
روسای پیشین
شرح وظایف
رابطین روابط عمومی
اطلاع رسانی مکتوب
اخبار دانشگاه الزهرا در مطبوعات و رسانهها
بروشور معرفی دانشگاه
چند رسانهای
رادیو نما
موشن گرافی و کلیپ
اینفوگرافیک
فرآیندها
برگزاری نشست خبری
تهیه گزارش از نشست خبری
اطلاع رسانی همایش ها
رزرو سالن مرکز همایشهای بین المللی
خبرنامه دانشگاه الزهرا
آرشیو
معرفی سالنها
مشخصات و رزرو سالنها
نامگذاری سالنها
شرح وظایف
شرح وظایف و فعالیتهای روابط عمومی دانشگاه الزهرا (س):
1. شرکت در گردهماییها
2. دریافت گزارش فعالیتها، طرحها و برنامههای واحدهای مختلف دانشگاه، صورتجلسات شوراها و مکاتباتی که ارزش اطلاع رسانی دارند.
3. جمعآوری هر گونه اخبار اطلاعات مورد نیاز به روشهای تلفنی، شفاهی، مکاتبهای
4. ارتباط مستقیم با دانشجو، جراید، خبرگزاریها، رسانههای گروهی داخلی و خارجی
5. بررسی مطالب مطروح در رسانههای گروهی و مجامع عمومی در ارتباط با فعالیتهای مستقیم و غیرمستقیم دانشگاه به منظور اطلاع رسانی، انعکاس و پاسخگویی در صورت لزوم
6. برقراری ارتباط با روابط عمومی دانشگاههای دیگر و نهادهای دولتی برحسب ضرورت از طریق به کارگیری ابزار ارتباطی مناسب
7. تعمیق و توسعه ارتباطات مفید و مؤثر درون و برون دانشگاهی به منظور تأمین منافع مشترک
8. بررسی دیدگاهها و سنجش افکارعمومی دانشجو، اساتید و کارمندان در چهارچوب وظایف و در قالب طرحهای تحقیقاتی و ارائه نتایج حاصل به مسئولان دانشگاه به منظور اتخاذ روشهای اجرایی مطلوب و تدوین طرحها و برنامههای اجرایی و ارتباطی مناسب
9. پشتیبانی، تحلیل و توجیه ارتباطی طرحها و برنامههای اجرایی دانشگاه به منظور روشن شدن اذهان عمومی
10. انعکاس فعالیتها ، برنامهها و طرحهای دانشگاه به دانشجویان، دولت و نهادها و دانشگاههای داخل از طریق:
الف) تهیه و تدوین اخبار، بیانیهها، اطلاعیهها، آگهیها و پیامهای دانشگاه و نشر و انعکاس آن در رسانههای گروهی و شبکههای اجتماعی
ب) انتشار نشریه ماهنامه خبری در چارچوب قوانین مصوب
ج) انتشار سالنامه (عملکرد دانشگاه و واحدهای مختلف آن) در چارچوب قوانین مصوب
د) تهیه عکس، اسلاید، فیلم، تیز، گزارش و دیگر فعالیتهای سمعی و بصری و نوشتاری و رایانهای از فعالیتهای دانشگاه؛ آرشیو آن ها و انعکاس و پخش آنها از طریق رسانههای گروهی و شبکه های اجتماعی
ه) تلاش برای انعکاس اخبار دانشگاه در سایت ها و شبکه های اجتماعی سازمان های بالادستی و مرتبط ( وزارت عتف، استانداری، دانشگاه ها و....)
و) انعکاس به روزی سایتهای دانشگاه
11. ایجاد وحدت رویه و نظارت بر حسن اجرای امور انتشاراتی، تبلیغاتی و ارتباطی دانشگاه
12. اجرا و ارائه خدمات و برنامههای فرهنگی، تبلیغی و هنری در قالبهای گوناگون به همکاران
13. مطالعه، بررسی، ارزیابی، برنامه ریزی و تجهیز مستمر روابط عمومی و فعالیتهای آن به منظور ارتقای کیفیت و بهینه سازی فعالیتهای تبلیغاتی، انتشاراتی و ارتباطی براساس روشهای پیشرفته و بهروز
14. مشارکت و برنامه ریزی جهت برگزاری سمینارها، کنفرانسها، نمایشگاهها و کمیتههای علمی، صنعتی، فرهنگی و هنری دانشگاه
15. برندسازی و افزایش شهرت دانشگاه در سطح ملی و بین المللی
16. مدیریت و به روز رسانی سایتهای اصلی فارسی و انگلیسی دانشگاه و نظارت بر تمامی سایتهای اقماری دانشگاه
تاریخ به روز رسانی:
1400/04/02
تعداد بازدید:
1951
تمامي حقوق سايت براي
دانشگاه الزهرا ( س )
محفوظ است.