افتخارآفرینی انجمن‌های دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) در جشنواره بین المللی حرکت

ارسال شده در تاریخ 1402/03/10
ساعت 12:46
افتخارآفرینی انجمن‌های دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) در جشنواره بین المللی حرکت

انجمن علمی دانشجویی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و انجمن علمی دانشجویی بیوتکنولوژی دانشگاه الزهرا موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر در جشنواره بین‌المللی حرکت شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا، آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت با حضور دکتر زلفی گل، وزیر علوم‌، تحقیقات و فناوری، دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر بادپا مدیر کل امور پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف و جمعی از مسئولان و دیگر دانشگاه‌ها، در تاریخ 3 خردادماه 1402 در دانشگاه مازندران برگزار شد.
در این جشنواره‏ که به منظور تجلیل و قدرشناسی از فعالان انجمن‌های علمی‌دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور، معرفی آثار برجسته خلق شده توسط دانشجویان و ترغیب دانشگاهیان به مشارکت جدی‌تر در حوزه فعالیت‌های داوطلبانه علمی؛ با هدف «هم‌افزایی‌، تکثیر ایده‌های‌ خلاق و ایجاد انگیزه و توسعه کمی و کیفی» در بخش‌های رقابتی مختلف هرساله برگزار می‌شود، از برگزیدگان تقدیر شد.
گفتنی است؛ جشنواره بین‌المللی حرکت که عرصه بروز دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بیش از 9 هزار انجمن علمی دانشجویی و 36 اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی در حوزه‌های رقابتی انجمن علمی برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه، مسابقه و محتوای دیجیتال است، به عنوان یکی از مصادیق رویدادهای نخبگانی تعیین شد و برگزیدگان این رویداد از این پس، از حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان برخوردار می‌شوند.
 
روابط عمومی به نمایندگی از جامعۀ علمی دانشگاه الزهرا(س)، ضمن عرض تبریک به ایشان، سلامتی و توفیقات روزافزونشان را از درگاه خداوند متعال آرزومند است.

ارسال کننده:
تعداد بازدید:2241
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    تلفن: 982188044040+
    فاکس: 982188035187+
    رایانامه:pr[at]alzahra.ac.ir
    آدرس: تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
    کدپستی: 1993893973
    logo-samandehi
    کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال برای دانشگاه الزهرا محفوظ است.