درخشش دانش‌آموختگان دانشگاه الزهرا (س) در جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی

ارسال شده در تاریخ 1401/10/13
ساعت 13:25
درخشش دانش‌آموختگان دانشگاه الزهرا (س) در جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی



به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا، این جشنواره با معرفی پژوهشگران برتر در عرصه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در قالب کتاب، طرح های پژوهشی، پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری روز دوشنبه 12 دی ماه در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد که رساله دکتری خانم‌ها سارا سهراب‌زاده و پایان‌نامه فاطمه آقاشریف دانش‌آموختگان دانشگاه الزهرا به ترتیب به عنوان دومین رساله برگزیده و پایان نامه شایسته تقدیر، انتخاب شدند. 

در این آئین از پژوهشگران برتر در عرصه علم اطلاعات و دانش شناسی در قالب کتاب، طرح‌های پژوهشی، پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری معرفی و تجلیل شد.
در این دوره از جشنواره 97 اثر به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد بیشترین آثار به ترتیب در حوزه کتاب با 40 عنوان و 38 عنوان پایان نامه بوده و از مجموع پایان نامه‌های دریافتی، تعداد 18 عنوان در مقطع کارشناسی ارشد و 20 عنوان در مقطع دکتری بوده است. همچنین در بخش طرح‌های پژوهشی 10 طرح و در حوزه ایده‌های برتر 9 ایده مورد ارزیابی قرار گرفت.
در بخش رساله دکتری، اثر خانم سارا سهراب زاده دانش آموخته دانشگاه الزهرا(س) در گروه علم اطلاعات و دانش شناسی، گرایش بازیابی اطلاعات و دانش با عنوان "غنی‌سازی فرانماهای آثار خلاقانه فرانمای تولید داده‌های ساختارمند بر مبنای ‏صفات بومی موجودیت‌های داده‌ای بافت اطلاعاتی ایرانی- اسلامی" به راهنمایی خانم دکتر معصومه کربلا آقایی کامران و آقای دکتر سید مهدی طاهری و مشاوره خانم دکتر زویا آبام برتر اعلام شد. همچنین پایان نامه کارشناسی ارشدخانم فاطمه آقاشریف دانش آموخته مطالعات آرشیوی دانشگاه الزهرا(س)،با عنوان «تحلیل فرایند ارزشیابی و امحای منابع دیداری شنیداری مراکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» به راهنمایی دکتر زویا آبام و مشاوره دکتر معصومه کربلا آقایی کامران شایسته تقدیر شناخته شد.
 
روابط عمومی به نمایندگی از جامعۀ علمی دانشگاه الزهرا (س) این موفقیت را به دانشجویان منتخب و اساتید ارجمندشان تبریک عرض نموده و سلامتی و موفقیت روزافزونشان را از درگاه باری‌تعالی آرزومند است.
 
 
 
 
 

ارسال کننده:
تعداد بازدید:3403
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    تلفن: 982188044040+
    فاکس: 982188035187+
    رایانامه:pr[at]alzahra.ac.ir
    آدرس: تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
    کدپستی: 1993893973
    logo-samandehi
    کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال برای دانشگاه الزهرا محفوظ است.